2014. október 23., csütörtök

3.fejezet

 A suli élet valódi kezdete?



 ".......Futott ahogy csak a lába bírta, majd egy fa tövében telepedett le.
  Egy nyulat szorongatva búslakodott. Ajkain csak egy mondat jött ki....
    -miért mindig én?
 

   -pedig.....olyan magányos vagyok.......miért, Nyuszi? miért?-kérdezgette folyamatosan.
Egyre jobban össze húzta magát és csak egy szócska járt a fejében! És ez nem más volt mint a :-"Miért?"
   -pedig én nem akartam rosszat....én csak.......azt tettem amit a többiek mondtak...."

Ekkor megszólalt a vekker és Alexy-t vettem észre a szekrényemnél!!!
   -Alexy......megmondanád mégis mit csinálsz??!-kérdeztem dühösen mosolyogva.
   -valami cuki ruhát neked!-mosolygott.
   -de én tudok egyedül is öltözni!! MARS KI!!-azzal kidobtam a szobámból.
 *egek ez az Alexy........ * Felkaptam gyorsan az egyik kedvenc összeállításom, *convers, fekete csőgatya, a kedvenc fekete trikóm és egy bőrkabátot*  és a hajam meg megint begöndörítettem jobban. Egy nyaklánc és már kész is vagyok.
Lerohantam Alexy-hez és gyorsan megreggeliztem. Egy gyors mosakodás, és ellenőrzés után készen is voltam! Alexy bezárt, és együtt indultunk el. Beszélgettünk, és sokat mesélt a suliról. A diákokról nem nagyon, de ha kérdeztem azt mondta majd megismerem, vagy meglátom milyenek..... Én emiatt elkezdtem dúrcizni, majd pattogtam, hogy mondja el. Alexy csak nevetett, és lassan be is értünk a suliba. Alexy kaput nyitott nekem, és mikor beléptünk egy elég "szívmelengető" látványban volt részünk........
  Nataniel a szekrényeknek volt nyomva, és Castiel pedig idegesen morgott neki párat..... Nat csak nézte, és néha lehetett látni egy kacér mosolyt a száján amivel Castielt szugerálta.
   -ezek mit csinálnak?-nyílt nagyra a szemem.
Körülöttük voltak néhányan, és nem csináltak semmit!
   -már megint kezdik.....-húzta el a száját Alexy.
   -mi az hogy megint?? Nem kéne megállítani őket?
   -ne avatkozz bele ennek a kettőnek az egymás szembeni ügyébe!
Én csak szájtátva néztem rá, majd vissza néztem. Castiel ideges volt, Nataniel meg inkább nyugodt.
Már kezdett csöndesedni ez az egész és megnyugodtam....... De helyette Castiel felemelte a kezét és ütni készült!!
Én remegni kezdtem, mire Alexy rám nézett.
    -Nina....meg ne pró.......-nem bírta elkapni a karom, mert elindultam.
Elkezdtem feléjük futni, és mielőtt üthetett volna elkaptam a karját, és szintem magam felé rántottam. Castiel és Nataniel értetlenül néztek.
    -hagyjátok abba! Mik vagytok ti?! 5-évesek?!-mondtam hangosabban a kelleténél, és kinyitottam a szemem.
    -te......-akart valamit mondani Nataniel.
Castiel kikapta a kezét, majd felém fordult és eltakarta az egyik szemét..... *oo-ooh..*
    -keménykedsz újonc?-kérdezte idegesen.


Én egyenesen az arcára néztem és éreztem ahogyan elfehéredtem és megremegtem.
   -jól jegyezd meg! Nem úszod meg ezt szárazon!-mondta az agyarát (?!) megnyalva, majd a karom elkapva.
Én nem tudtam mit tegyek, ezért próbáltam kiszabadulni, aminek az lett a vége, hogy megkarmoltam olyan erővel, hogy sebes lett. Ő ezért csak szorosabban fogott...... Minden erőm elment és csak egy dologra gondoltam *valaki......segítsen.....*
   -Castiel! Fékezd magad! Ezért eltanácsolhatnak ha bele iszol.-mondta Nataniel.
Castiel viszonylag hátra nézet rá, majd vissza rám és kis gondolkodás után ellökött. De mielőtt arrébb mentem volna egy apró mosolyt láttam az arcán.
Arrébb álltam, majd ijedten néztem utána.
   -Ő.....ő....egy....vámpír...?-mondtam szinte suttogva.
   -Nina!-rohant hozzám Alexy aggódva.-minden rendben?
   -i..igen....azt hiszem.......
   -hülyeség volt Castiel haragját kihívni.-jött oda Nataniel is.-miért tetted?
   -mert.....mert utálom az erőszakot, és........
   -és azt gondoltad, ha oda jössz és közénk állsz nem lesz semmi gond?-kérdezte Nat.
   -nem.....vagyis......csak......segíteni akartam...-mondtam megszeppenve, és lehajtottam a fejem.
Alexy és Nat össze néztek, majd Nataniel felsóhajtott.
   -köszönöm.-mondta halkan.-értékelem hogy segíteni akartál! De az újoncokat se kíméli általában! Óvakodj a közeléből.-mondta Nataniel, majd elment.
   -miért nem szóltál?
   -miről?
   -miről? MIRŐL? Arról, hogy ide vámpírok járnak!!! Talán erről!
   -azt akartam, hogy egyedül jöjj rá! És nem csak vámpírok vannak a suliba!
   -ooh köszönöm megnyugodtam! Nem csak vámpírok? köszi már nincsen semmi bajom!
   -Nina! Nyughass! Ha bele gondolsz én szóltam, hogy ne avatkozz bele! Te voltál túl makacs!-szidott le.
Én csak néztem rá. Nem jött hang ki a torkomon......
   -Alexy.....-kezdtem halkan.-bocsánat! És....kérlek elmagyaráznál nekem erről a suliról mindent?-néztem a szemébe.
 Alexy sóhajtott majd megszólalt.
   -te ne haragudj. Úgy látom nem lesz időd, hogy erre rájöjj! Gyere ki és mindent elmondok!
Bólintottam egyet, majd elindultunk ki. Visszanéztem a folyosóra, és a végén Castielt láttam meg......
És vigyorgott.......


A hideg futkosott a hátamon...... Ennek nem lesz jó vége......
 *Na Nina, most milyen nagy bajban vagy?! *







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése